BEQUES BATXILLERAT CURS 2022-2023

Aquest any s’avança el termini per sol.licitar beca; s’obre el 30 de març i finalitza el 12 de maig de 2022.

S’han de presentar telemàticament.

*IMPORTANT:  La beca ha d’estar gravada amb el nom i cognoms de l’alumne/a sol.licitant i cal que constin tots els membres de la unitat familiar. L’adreça de correu electrònic que s’indiqui ha d’estar activa i ser revisada periòdicament. L’alumne/a ha de ser titular del compte bancari on vulgui cobrar la beca.

1. SELINA GUERRERO CARRIZOSA

BUENOS DIAS!
    HE INTENTADO HACER EL INGRESO DE MATERIAL Y ME DICE QUE EL NUMERO DE CUENTA NO ES VALIDO. (ES6000304513370000230271)
    TENGO DOS HIJAS EN EL CENTRO .
    -LUNA GAONA GUERRERO (EMPIEZA 3 ESO)
    -NAYARA GAONA GUERRERO (EMPIEZA 2 ESO)
    NOS HEMOS DADO CUENTA QUE HABIA QUE REALIZAD EL INGRESO ANTES PERO LO HE VISTO ESTA MAÑANA PORQUE ME HE METIDO EN LA WEB DEL CENTRO , NO HE RECIVIDO NINGUN MEAL INFORMANDO NI UN ALEXIA.
    COMO PUEDO HACER EL INGRESO DEL MATERIAL Y LLEVAR TODA LA DOCUMENTACION QUE PEDIS?

1. admin Autor de l'article

Senyora Selina,
      Tot l’alumnat que ja estava a l’institut el curs passat, no ha d’omplir res ara. Rebrà els papers els primer dia de classe per parts dels tutors/es.