MICROSCOPIS PETROGRÀFICS

El passat curs  l’institut va adquirir 3 microscopis petrogràfics pel laboratori de biologia i geologia. Aquests aparells són utilitzats pels geòlegs per tal de poder identificar roques i tenen certes particularitats, relacionades amb el comportament de la llum en travessar matèria mineral, que els diferencia substancialment d’altres tipus de microscopis. L’alumnat de 1r de batxillerat científic d’enguany ja els ha fet servir aquest curs, aquí els podeu veure. Esperem que hi hagi molts més alumnes que els puguin gaudir.