Marató TV3

Com cada any l’alumnat de l’institut participa en la Marató de TV3.  Aquest any el tema central de la Marató ha estat promoure la investigació contra el càncer.

Sota aquest lema l’institut ha acollit diverses xerrades a càrrec de Sofia Mira Martínez que ha concienciat a l’alumnat de la importància de la investigació per trobar una cura contra aquesta malaltia.

L’alumnat de 3r d’ESO, amb la col·laboració d’en Jordi Ollé, professor de VIP, realitza uns cartells per participar en la Marató. Basant-se en el tema principal, es realitzen diferents creacions artístiques i es participa en el concurs de cartells.

????????????????????????????????????