Central tèrmica del Besòs

El passat 18 de març els alumnes de 1r de Batxillerat de l’especialitat de Tecnologia Industrial van poder visitar la Central tèrmica de cicle combinat ubicada al Besòs.

Els alumnes van comprovar de primera mà com funciona aquest tipus de centrals i perquè és important pel Medi Ambient que les centrals tèrmiques siguin eficients.

De la mà d’una monitora van passejar per les instal·lacions, que sempre són sorprenents, ja que al llibre no es pot apreciar la grandària i dimensions que arriben a ocupar les turbines i les instal·lacions de producció d’energia.