Alumna d’excel·lència

La Judith García ha estat alumna de l’institut fins a l’any passat, data en què va finalitzar els seus estudis secundaris. El seu pas pel centre ha estat plagat d’èxits personals, gràcies al seu esforç i dedicació, i aquests s’han vist culminats per la qualificació que va obtenir a les PPAU i reconeguts pel premi extraordinari de batxillerat que va rebre els passats dies per part de les autoritats educatives. Felicitem la Judith per aquest merescut reconeixement (no només com a una excel·lent estudiant sinó també com a una gran persona) i li augurem un futur ple de força més èxits.