Activitat conjunta entre l’Institut Ítaca i l’Escola Parellada

El dia 17 i 18 d’abril l’institut Ítaca i l’Escola Parellada van portar a terme una activitat conjunta de català: els alumnes de 1r ESO van explicar el conte de “El Drac de Banyoles” i van recitar dos poemes, un del Joan Maragall, L’ànima de les flors”, i de la Joana Raspall, “En Miquelet” als alumnes de 2n i 5è de Primària respectivament. A continuació a 2n tots van cantar la cançó de “El Drac de Banyoles”, que ja coneixien, i van pintar un punt de llibre, regal de l’Institut. El segon dia, després de recitar els dos poemes, els nostres alumnes van ajudar als nens de 5è a fer els cal·ligrames d’un d’aquests.

Podeu veure les fotografies clicant aquí.