28a Setmana de la Ciència

La setmana passada va tenir lloc la 28a edició de la setmana de la ciència. Al nostre institut entre altres activitats es va organitzar una petita fira de ciència amb diferents experiments per a l’alumnat de 1r d’ESO, dirigida per l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO i batxillerat i organitzada pel professorat del departament de ciències experimentals.

També s’ha fet una exposició de treballs relacionats amb ítems tan importants com el centenari de la visita d’Albert Einstein a Barcelona o l’any Oró amb motiu del centenari del naixement de Joan Oró, o la commemoració dels descobriments realitzats per les astrònomes Cecilia Payne i Reysa Bernson.

Aquí teniu algunes imatges dels experiments realitzats pels alumnes.