27 anys disseminant la Ciència!

Un any més, del 11 al 20 de novembre es va celebrar a  l’Ítaca la Setmana de la Ciència.

Aquest curs, una autèntica fira de la Ciència!

L’alumnat de l’optativa Experimenta de Física i Química de 3r ESO, alumnat de 4tA , 4tE i l’alumnat de CTMA de 1r i 2n de Batxillerat, han realitzat divertits experiments  al vestíbul del centre. Els alumnes de 1rESO han sigut els privilegiats de gaudir d’aquesta fira.

Durant aquesta setmana s’han realitzat treballs que estan exposats al vestíbul del centre:

• Maquetes de teixits ( 3ESO)
  • Murals sobre els models atòmics(3rA)
  • Mural sobre l’elaboració de Xocolata de Garrofes 1r i 2n batxillerat científic.
  • Pòsters explicatius de l’experiment “perquè les plantes no fan la fotosíntesi per la nit” (Alumnat optativa Experimenta de Biologia-Geologia).
  • Murals d’experiments sobre nanotecnologia ( alumnat d’optativa reptes científics de Física i química de 1r batxillerat i 4t A)
  • Maquetes del mapa topogràfic( alumnat Biologia Geologia 4E)

Aqui us deixem un tastet de fotografies i vídeos d’aquesta setmana tant especial