23a Setmana de la Ciència i la Tècnica

Durant els pròxims dies tindrà lloc la 23a setmana de la ciència i la tecnologia. En aquest enllaç podeu consultar quines activitats es portaran a terme a tot Catalunya: https://setmanaciencia.fundaciorecerca.cat/frontend/

Al nostre institut també farem activitats relacionades amb la ciència: El dia 7, els alumnes de 1r de batxillerat participaran en una conferència sobre nanotecnologia. Els dies 8 i 9 els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t (científics) participaran en tallers duts a terme pel divulgador Marc Boada, conductor del programa “Què, qui, com” de TV3. Els dies 14 i 15 de Novembre rebrem les conferències de la marató de TV3 (de 3r ESO fins a 2n Batxillerat), que enguany tracten el tema de la malaltia del càncer. Esperem gaudir la ciència!