Final Slam(In)s

El dia 19 de maig els alumnes de 4t ESO van assistir a la final de l’Slam (In)s al Parc de la Deessa, situat al Parc de la Muntanyeta, per acompanyar i alhora animar llurs representants seleccionats entre els quatre grups de 4t, l’Andrea de 4t A, la Dana de 4t B, el Marc de 4t C i l’Aitor de l’Aula Oberta. I afegiria que amb nosaltres també van ser-hi primer uns núvols que deixaven intuir que el dia seria menys calorós, fet que només va ser una il·lusió, per passar després a un sol xafogós. Quina calor! I quina energia la dels nostres alumnes animant els seus representants! Bé, finalitzada la presentació dels 23 finalistes i llurs votacions, felicitem a la nostra alumna Dana pel seu 3r lloc.

Salut i Poesia!