ESTADES LINGÜÍSTIQUES A CABRERA DE MAR – 3 ESO

L’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut ha marxat avui de colònies a l’alberg de Cabrera de Mar. Al llarg de 3 dies els alumnes tindran activitats i tallers en anglès al matí, a la tarda i a la nit. Les activitats seran de NATURAL SCIENCE, i els participants esdevindran biòlegs que hauran de redactar un estudi sobre la flora i la fauna de l’entorn de l’alberg. Per les primeres imatges que ens han enviat es veu que s’ho estan passant d’allò més bé!

Fa uns cursos que el nostre centre forma part del projecte GEP (Generació Plurilingüe) i per aquest motiu ens han concedit aquestes Estades d’Immersió Lingüística, que s’emmarquen dintre de les accions per al desenvolupament del plurilingüisme de l’alumnat i, en especial, de la millora dels coneixements de llengua anglesa.

Les estades lingüístiques s’han finançat a través del Fons Social Europeu que gestiona el Ministeri d’Educació i Formació Professional mitjançant el Programa d’Orientació i Reforç per a l’impuls i el suport a l’educació.

A les estades es tindran en compte totes les mesures de seguretat aprovades en el PROCICAT en relació amb les activitats extraescolars i les colònies i sortides escolars en tot allò que respecta a l’organització del grups, amb els grups estables de convivència definits per l’activitat lectiva, distàncies de seguretat, ús de mascaretes, organització d’espais i desplaçaments.