Taller Smoothies

El passat 22 de Novembre l’alumnat de 2n de Batxillerat va realitzar un taller de prevenció sobre alcohol i conducció que forma part del projecte Salut – Escola. Amb l’objectiu, més pràctic, de donar alternatives a les begudes alcohòliques en activitats d’oci, els i les professionals sanitaris de Salut – Escola, juntament amb voluntariat de 2n de batxillerat, van organitzar un taller d’smoothies saludables al pati de l’institut. En aquest, nomenat “Veus el que beus?“, tot l’alumnat del centre va poder gaudir d’aquestes nutritives begudes. Tampoc no necessitem beure alcohol per gaudir, oi?