NOTÍCIES IMPORTANTS (NOVETATS)

1. PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS 2021-2022

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

2. PORTES OBERTES BATXILLERAT 2021-2022

3. PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2021-2022

Llistat d’alumnes assignats al centre, llista d’espera i  d’alumnes preinscrits al centre.

4. Noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de covid​-19

D’acord amb les noves mesures aprovades pel Procicat, us informem que a partir de dilluns, 26 d’abril, es permet el retorn al 100 % de la presencialitat de l’alumnat en els ensenyaments postobligatoris.

Cursos d’estiu a la EOI de Cornellà

Com cada any, la EOI de Cornellà té oberta la preinscripció als cursos d’estiu:

• cursos de l’1 al 21 de juliol
  • anglès, francès, alemany i japonès
  • torn de matí (60 hores) i torn de tarda (30 h)
  • modalitat semipresencial: 1 dia de classe a l’escola + 1 sessió per videoconferència amb el professorat en directe + feina autònoma

Per a més info (cursos, horaris, preus…) accediu a l’apartat de preinscripció del seu web o mireu aquesta presentació.

No només sucre, cafè i guix …

l

L’alumnat de 1r de Batxillerat de Geologia ha estat simulant com es comporten els materials de la superfície terrestre per intentar explicar la causa de la formació de grans serralades muntanyoses, com els Pirineus, l’Himàlaia o la serralada litoral catalana. Podem trobar situacions en què hi ha grans esforços compressius o bé extensius. Mireu quins resultats tan bonics! Quines coloraines i geometries, oi? Adivineu amb quins materials han modelitzat!

Fotografia Matemàtica- Sant Jordi 2021

Com cada any el Departament de Matemàtiques mostra la seva sensibilitat artística a través de les matemàtiques

Els guanyadors són

Angel Aboal Edo