GREEN PYRENEES “SLOW TOURISM”_OT Pallars Sobirà

Hui ha tingut lloc la Conferència Final del projecte Green Pyrenees Slow Tourism.

Els alumnes de 1er i 2n curs del CFGS de Guia, Informació i Assistència Turístiques han assistit a la cerimònia de cloenda s’ha celebrat a l’Oficina Comarcal de Turisme del Pallars Sobirà, a Sort, on, a més a més tenim una de les alumnes de segon curs de “Turisme” que està realitzant les FCT (*pràctiques) i ha participat en les invitacions que s’han enviat d’aquest acte en català, francès i castellà.

La jornada ha estat animada per Montanyanes i presidida pel Sr. Carlos Isus, president del Consell Comarcal del pallars Sobirà; el Sr. Josep Maria Mullol, president del Consell Comarcal del Pallars Jussà; el Sr. Jean-Pierre Fourlon, president del Syndicat Mixte du Train Touristique du Pays Cathare et du Fenouillèdes (FRA); i el Sr. Gérard Moliner, el vicepresident de la Communauté de Communes Pyrénées Vallées des Gaves (FRA).

Aquest projecte dona solució a les qüestions que es plantegen en relació amb les noves tendències de consum d’oci i turisme, basats en l’emergència climàtica i la sostenibilitat, temes de plena actualitat.

En aquest sentit, tant l’ECOMOBILITAT, com el desenvolupament de productes sostenibles són element de competitivitat i posicionament de les destinacions i de les empreses.

Nous conceptes com “THE GRETA EFFECT” i “FLYING SHAME” estan irrompent amb molta força i cada vegada més hi som més conscients.

Enhorabona als organitzadors tant del projecte com d’aquestes jornades tan interessants!!!