L’Escola d’Hoteleria del Pallars està de celebració doble

L’Escola d’Hoteleria del Pallars, que va néixer l’any 2019 i on es cursen els CFGM de Cuina i Gastronomia i CFGM Serveis en Restauració, està de celebració doble.

Fa pocs dies que ha inaugurat el nou restaurant pedagògic on l’alumnat podrà sentir-se en una cuina d’alt nivell i el visitant podrà veure com preparen uns plats extraordinaris amb un servei .

D’altra banda, s’ha entrat en el moviment Slow Food, un segell de qualitat vinculat als productes de proximitat i de temporada, posant en valor no només el nivell de la cuina i el restaurant pedagògic, sinó les possibilitats locals de nivell de productors.

Slow food Catalunya