Visitem un dels tresors del Parc Natural de l’Alt Pirineu

El divendres passat vam aprofitar les activitats gratuïtes del programa d’educació ambiental del Parc Natural de l’Alt Pirineu, amb els alumnes del CFGM de Conducció i del CFGS de turisme, per visitar un dels espais amb més biodiversitat de tot el parc  de la mà d’un guia professional.

La mollera d’Escalarre ens va permetre veure de ben a prop espècies invasores (com l’Elodea canadiensis), espècies endèmiques i en risc d’extinció (com la Hippuris vulgaris), ocells d’hàbitats aquàtics com el blauet o el bernat pescaire i, finalment, acabar amb una breu interpretació del paisatge per entendre com les glaceres pirinenques van transformar el paisatge totalment.

Va ser una veritable experiència que esperem que els alumnes puguin aprofitar per als seus futurs guiatges i activitats professionals.