Renovació Consell Escolar 2018

El consell escolar està format per representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis i representant de l’administració local. La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu, etc. Es reuneix normalment cinc vegades al llarg de tot el curs.

Membres del Consell Escolar que s’han de renovar:

• 3 professors/es
  • 2 mares/pares
  • 3 alumnes

Els candidats interessats han d’omplir i lliurar al centre el document de presentació de candidatura

Photocall a la Fira de Tardor

Aquest passat cap de setmana, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials en l’àmbit Turístic, han preparat un photocall per donar a conèixer alguns recursos turístics de la comarca i de pas, tenir la oportunitat d’explicar tots els cursos i cicles que es fan a l’Institut.

En el següent link podreu donar una ullada a les fotos que vam fer, donant a conèixer els esports de riu o de neu, el senderisme o la recent destinació Starlight del Parc Nacional (fotografia d’en Ramon Baylina), entre altres.

Moltes gràcies a tots aquells que hi veu participar i ens vau donar un cop de mà!

Gimcana intercicles

Els alumnes de 2n de CFGS d’Animació d’activitats físiques i esportives, van organitzar una gimcana de benvinguda a la resta de companys de cicles formatius. Van passar un matí molt entretingut i divertit.

Des d’aquí, els  felicitem per la bona organització!!

Dia Mundial del Turisme

Estem de celebració i estrena a l’Institut Hug Roger III!!!
Amb motiu del Dia Mundial del Turisme, els alumnes del primer curs del CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques eixim a fer un volt de reconeixement dels principals recursos de Sort.
Benvinguts!!!!!