Renovació Consell Escolar 2018

El consell escolar està format per representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis i representant de l’administració local. La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu, etc. Es reuneix normalment cinc vegades al llarg de tot el curs.

Membres del Consell Escolar que s’han de renovar:

• 3 professors/es
  • 2 mares/pares
  • 3 alumnes

Els candidats interessats han d’omplir i lliurar al centre el document de presentació de candidatura

Guiatge al Castell de València, a Girola i posada a la pràctica de les habilitats d’orientació

Ahir vam fer una visita completa i transversal a les Valls d’Àneu amb els alumnes de segon de turisme.

Ben aviat al matí, la Nercy ens va fer una visita al Castell de València, fruit de les pràctiques que ha realitzat a l’Ajuntament de València d’Àneu, no només nodrint-se de coneixements sinó d’habilitats per al guiatge. Moltes gràcies Nercy, vam aprendre i gaudir moltíssim amb les teves explicacions!

Entrant al poble de València, la Moni de la formatgeria Girola ens va obrir les portes per explicar-nos la seva iniciativa emprenedora, que engloba els tres sectors econòmics en un sol projecte familiar. Vam fer tast d’alguns dels seus formatges mentre fèiem tertúlia i coneixíem a fons les possibilitats i idees de futur de Girola.

Finalment, a Món Natura Pirineus vam fer pràctiques de cartografia i ús de mapes de la millor manera possible, posant-nos a prova en un recorregut d’orientació fix. Resultat final: missió complerta! Tots els grups va acabar el repte, aclarint alguns conceptes que a l’aula costen una mica d’entendre i que d’aquesta manera, no ho oblidaran mai!

Els de 1r d’ESo anem a muntar a cavall amb els de cicles formatius!

Finalment, la meteorologia ens va deixar realitzar activitat de cavalls, el dimecres 7, amb els alumnes de CF de Conducció d’Activitats, a l’hípìca de les Vernedes.

Aquesta activitat resulta molt enriquidora per als alumnes, no només des del punt de vista físic, sinó també perquè ens permet gaudir del nostre entorn més proper, de la tardor, de la natura, del contacte amb els alumnes d’altres etapes educatives, del contacte amb animals i, sobretot, de la relació entre l’alumnat i elprofessorat en un àmbit diferent a l’habitual.

Gràcies als alumnes del cicle de conducció, per les seves mostres d’atenció i  d’aprenentatge, segur que a tots ens han quedat ganes de repetir-ho!

Informa: Marta Font

Photocall a la Fira de Tardor

Aquest passat cap de setmana, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials en l’àmbit Turístic, han preparat un photocall per donar a conèixer alguns recursos turístics de la comarca i de pas, tenir la oportunitat d’explicar tots els cursos i cicles que… Llegeix més»

Gimcana intercicles

Els alumnes de 2n de CFGS d’Animació d’activitats físiques i esportives, van organitzar una gimcana de benvinguda a la resta de companys de cicles formatius. Van passar un matí molt entretingut i divertit.

Des d’aquí, els  felicitem per la bona organització!!