ESCOLA  D’HOTELERIA  DEL  PALLARS

Arrenca el nou cicle formatiu de Serveis en Restauració, que suposa el tret de sortida de l’Escola d’Hoteleria del Pallars.  Aquesta titulació s’afegeix a l’oferta formativa del centre en turisme (Cicle Superior de Guia, informació i assistència turística en l’àmbit mediambiental) i pretén ser una bona opció no només per a les veïnes i veïns del Pallars Sobirà i del Pallars Jussà, sinó també de les comarques del Pirineu, en general.

Entrega de Diplomes del Curs del Bon Coneixedor del Parc Natural de l’Alt Pirineu

Com molt bé sabeu, encara que l’Institut tanqui les portes uns dies a l’estiu, res no s’atura del tot.
Així doncs, fa uns dies enrere, els alumnes que varen cursar el curs del Bon Coneixedor del Parc Natural de l’Alt Pirineu, van recollir els seus Diplomes… Llegeix més»

EXTRAESCOLARS ESPORTIVES

Arribem al final de maig, acabem les activitats esportives extraescolars de voleibol i de rítmica.

En podem fer una valoració positiva, tant pel que fa a la participació i interès dels alumnes en general, com de les  entrenadores, totes dues  alumnes de l’Institut. Durant el curs s’han realitzat diferents partits de voleibol contra  Esterri d’Àneu  i Lleida (Col. Mater Salvatori). Quant a la rítmica, ahir es va dur a terme el festival de final de curs al poliesportiu dels Til·lers de Sort.

Informa: Marta Font

Acampada final a Comes de Rubió

La setmana passada vam fer el tancament del Mòdul Professional d’activitats d’oci i de temps lliure amb els alumnes de 1r d’Animació, realitzant una acampada en l’àmbit del Parc Natural de l’Alt Pirineu.
Després d’una tranquil·la caminada vam arribar al refugi de Comes… Llegeix més»

Complement del curs “Bon Coneixedor” del Parc Natural de l’Alt Pirineu

Durant aquestes dues setmanes, els alumnes del CFGS de Guia, Informació i Assistències turístiques en l’àmbit mediambiental que han volgut, han pogut assistir al complement del Curs del “Bon Coneixedor” del Parc Natural de l’Alt Pirineu.
No neguarem que ha estat un gran… Llegeix més»

31 de maig, Dia Mundial sense tabac

Els dies 23 i 30 de maig vam poder comprovar com el consum de tabac de manera activa i passiva afecta els nostres pulmons. Les nostres referents de l’ICS del programa Salut i Escola van portar informació i també material per pintar al terra un recordatori:  Fem salut, Gràcies per no fumar.… Llegeix més»