XIII Mercat Tecnologia

El día 5 de maig alguns alumnes de 4t Eso i de 1r Batxillerat que cursen la matèria de Tecnologia van participar en el XIII Mercat de Tecnologia 2016 representant el seu dur treball de robots de minisumo.

Amb la participació de 18 centres de les terres de Lleida es van exposar 77 projectes tan diferents i a la vegada tan atractius que han aportat coneixements en diferents àmbits com informàtica, química, biologia i tecnologia.

Els alumnes van tenir l’oporturnitat d’explicar el seu projecte i descriure’n els detalls davant d’altres estudiants i professors que van analizar amb lupa les seves creacions.

A més a més, tots els participants van poder assistir a un taller de química realitzat pel famós divulgador científic Dani Jiménez, que va presentar un viatge per la història d’aquesta poderosa matèria i va divertir tothom amb barreges, reaccions i ,sobretot, explosions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *