Jornada Robòtica. Robots “minisumo”

El passat 27 d’abril es va celebrar a l’Institut una jornada de difusió de la robòtica. La jornada va comptar amb tallers d’introducció a la programació, demostracions de lluita home – màquina, concursos, actuacions de grups de ball i una competició de robots de minisumo.

Tant el alumnes més experimentats en la construcció d’artilugis autònoms com els que s’inciaven en la solució de reptes varen valorar molt positivament l’experiència. Cal destacar la implicació de l’alumnat en totes les activitats, ja sigui participant activament en la programació d’algun robot, animant els equips que competien o amenitzant la jornada amb música «robòtica»