Voleibol 2n ESO

El dimarts 12 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van participar en una competició organitzada pel Districtre d’Horta Guinardó, amb la col·laboració de la federació de Voleibol.

El nostra institut va portar 13 equips mixtos de 7 persones. Cada equip va jugar 7 partits de 10 minuts. Jugaven amb alumnes de l’institut Ferran Tallada i l’institut Princep de Girona. L’organització de l’activitat es va desenvolupar segons l’horari previst i els alumnes van gaudir-ne malgrat no haver arribat a la final. Tots els equips van jugar el mateix nombre de partits i l’activitat ha estat valorada molt positivament tant per alumnes com professorat.

Cliqueu per veure la galeria de fotos