Tret de sortida del Projecte Erasmus+ “Let’s Science our School Environment”

Coincidint amb el Dia Internacional de la Terra, la plantada d’una olivera el passat dia 22 de maig marca el tret de sortida del projecte Erasmus + “Let’s Science our School Environment“ a l’INS Francisco de Goya.

Aquest acte inaugural també s’ha dut a terme als instituts dels països socis, com a símbol del nostre compromís envers el planeta i per la conservació del medi ambient. L’arbre que nosaltres hem escollit ha estat una olivera, arbre típicament mediterrani, símbol de pau, força, renaixement i esperança. L’alumnat del Projecte Erasmus+ ha lligat cintes plenes de missatges i desitjos relacionats amb el medi ambient i ha fet també lectura de la cançó “l‘Olivera” de Joan Manuel Serrat i dels poemes “The olive branch” de Tennesse Williams, i  “Paisaje” de Federico García Lorca. Per finalitzar, hem sentit la cançó “Camp d’oliveres” dels Catarres.

“El projecte ‘Let’s Science our School Environment’ està cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’aquest article és responsabilitat exclusiva de l’Institut Francisco de Goya i ni la Comissió Europea ni el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que es pugui fer de la informació aquí difosa”.