Treball d’orientació per alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.

Per a complementar el treball d’orientació que es fa des dels instituts, Educaweb ens proposa una activitat per tal d’ajudar els alumnes que han de triar com continuar el seu camí a la formació postobligatòria.
Als alumnes de 4t, al final de l’ESO o alumnes de 2n de Batxillerat, fer el test d’orientació “El Gran Recorregut” els pot aclarir dubtes i obrir opcions que no coneixien.
El Saló de l’Ensenyament, amb el servei d’orientació i els diferents sectors educatius organitzats als Palaus 1 i 2 del recinte firal de Montjuïc (Fira de Barcelona) és una visita recomanable per a les famílies i els joves. Obrirà les seves portes del 15 al 19 de març.
Saló del ensenyament del 15 al 19 de marçTest d'orientació. El Gran Recorregut Educaweb.