TG 2n eso: “The Zone of Hope”

En el marc de les activitats del Treball Globalitzat,  l’alumnat de 2n d’ESO ha visitat l’exposició “The Zone of Hope“, que permet experimentar en primera persona els efectes del canvi climàtic. Com que la visita s’ha de fer en grups reduïts, ateses les seves característiques, s’hi ha anat en diversos dies.

Es tracta d’una activitat curricular sobre el canvi climàtic que incideix en els objectius per al desenvolupament sostenible, dirigida a l’alumnat d’educació secundària. L’activitat consta de tres fases que formen una unitat didàctica: a la primera i a la darrera es treballa a l’escola amb el professorat; la segona fase consisteix en la visita a l’exposició.

The Zone of Hope” recorre a la tecnologia “Immersive extreme” (realitat virtual), única a Europa, per traslladar els visitants a diversos escenaris futurs, en els quals l’excés de CO2 a l’atmosfera ho està canviant tot. Un projecte de conscienciació, compromís, innovació i , sobretot, d’esperança. Per veure l’àlbum de fotografies, cliqueu AQUÍ