Reinterpretació de l’alumnat de 4t d’ESO del quadre “els afusellaments del 3 de maig” de Francisco de Goya.

L’alumnat de 4t d’ESO ha fet una reinterpretació del quadre “els afusellaments del 3 de maig” de Francisco de Goya, afegint un sentiment crític i un punt de vista propi. Canviant la temàtica original del quadre per un tema actual escollit lliurament.

Han reinterpretat la figura central, símbol de la víctima, i  el grup d’esquena dels opressors de cadascuna de les seves reinterpretacions, com ho va fer Picasso a la seva obra “La matança de Corea” de l’any (1951).

Premeu aquí per poder apreciar algunes de les seves creacions.