Projecte Erasmus+ a França

Gràcies al programa Erasmus+ quinze alumnes de l’optativa de francès de 4t d’ESO acompanyats de dos professors del nostre centre van participar del 12 al 16 de desembre en un intercanvi lingüístic amb un institut de secundària de la ciutat de Nantes.

S’ha experimentat la vida escolar al Lycée Notre-Dame de Rezé, la convivència amb els alumnes i les famílies ha sigut molt enriquidora i han après molt sobre la cultura del país, sobre la gastronomía local i sobre l’art urbà molt present a la ciutat de Nantes.

Es van realitzar diferents activitats com una visita guiada per el centre de Nantes on es va fer un recorregut històric de la ciutat. S’ha visitat Les Machines de l’île, una exposició sobre els invents de Jules Verne i l’univers mecànic de Leonardo de Vinci i també de la història industrial de Nantes ja que està situat a l’antiga drassana la illa de Nantes.

Han tingut el plaer de conèixer en persona a dos artistes locals, Antoine Corbineau, un ilustrador nantès i ADOR, un artista d’art urbà de la ciutat de Nantes.