Primeres passes del projecte

L’alumnat Erasmus+ del centre ja ha començat a treballar al nostre projecte internacional “Let’s Science our School Environment”. Han triat els portaveus, que estaran en contacte amb els altres representants de cada país per coordinar els diferents actes, trobades i activitats. També han organitzat la comissió de tècnics, que col·laborarà en la posada en marxa de la nostra pàgina web, encara en construcció.

Aquests dies han estat creant les propostes de logo. Cada dia dediquen una estona per grups classe a preparar les diferents idees per crear aquest logo. També treballen per organitzar l’acte d’inauguració, que serà el proper dia 22 d’abril, on es plantarà una olivera. I quin millor dia que el Día Mundial de la Mare Terra per fer-ho?

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *