Dos alumnes de 2n de batxillerat guanyadors.

Els dos alumnes de 2n de batxillerat del nostre institut, Roger Lucas i Lluc Llinàs, han estat guardonats en la primera edició del “Premi Almia Educativa” que es concedeix als millors projectes relacionats amb les energies renovables. Aquest premi s’atorga en tres categories: Educació Primària, Educació Secundària i Batxillerat i Cicles Formatius. Els nostres alumnes han guanyat el Primer Premi en la categoria de batxillerat, amb una dotació econòmica de 500 euros. El proper 16 de juny es celebrarà l’acte de lliurament de premis, on presentaran el seu projecte, el qual quedarà exposat al públic al Centre d’Interpretació de les Energies de Almatret (Segrià).