Passejada pels barris de la Ribera i del Pi

Com a cloenda del TG “L’evolució dels oficis”, l’alumnat de segon d’ESO ha realitzat un recorregut pels indrets més destacats del barri de la Ribera i del PI de Barcelona (Palau de la Música, Santa Maria del Mar, Convent de Sant Agustí…). A més de passejar per alguns carrers que conserven el nom dels gremis medievals, els diferents grups han visitat l’Escola del Gremi de Pastissers, l’exposició de l’Arxiu Fotogràfic “Eduard Olivella. documentant cultura”, presentada per Jordi Calafell, així com la basílica i el campanar de Santa Maria del Pi, guiats per l’Albert i en Pasqual.

Des de l’institut volem agrair l’amabilitat i disponibilitat de totes les persones que ens han fet gaudir de manera desinteressada d’uns barris tan emblemàtics de Barcelona.

Cliqueu sobre la fotografia per veure l’àlbum