MTV. Crèdit de Síntesi 2023. Videoclips musicals 2n d’ESO.

Aquest curs, a la part expressiva de música,  hem treballat amb la Teresa Torres el videoclip que, des dels anys 80, s’ha revelat com l’eina més creativa i eficient per a la promoció de la música popular.

Per això hem decidit dedicar-li el crèdit de síntesi a l’MTV (Musical Television), que és un canal de televisió dedicat a la promoció d’artistes a través del videoclip.

Al vídeo següent veureu en primer lloc, uns fragments de les rèpliques de videoclips que vam fer al segon trimestre i, gràcies als quals, al tercer trimestre, hem pogut fer els nostres propis videoclips creatius. Esperem que us agradi!

Premeu aquí per veure el vídeo.