Mobilitat Erasmus+ a Dinamarca

Hem estat a Dinamarca en la nostra tercera mobilitat, emmarcada dins el Projecte Erasmus “Let’s Science our School Environment”.

El primer dia va ser de retrobament, ja que els diferents members dels països socis vam anar arribant a diferent hora a Copenhaguen i ens vam trobar tots a l’hora de sopar.

El segon dia vam visitar l’institut Ordgrup Gymnasium, on vam estar treballant per grups en el desenvolupament de la nostra app. El tercer dia a Copenhaguen, vam anar a l’oficina d’arquitectura Henning Larsen, una de les oficines d’arquitectura més conegudes de Dinamarca. Allà vam escoltar una presentació sobre la reducció de CO2 en el sector de la construcció. Després d’això, els alumnes danesos van preparar un recorregut per la ciutat i ens van ensenyar els llocs més emblemàtics.

Al dia següent vam tenir una jornada molt interessant, centrada en la gamificació i com donar-li una vessant més lúdica a la nostra app, vam estar treballant a l’institut danès i vam aconseguir arribar a acords sobre el seu funcionament i interfície.

L’últim dia ens vam acomiadar i vam aprofitar per fer una mica de turisme mentre fèiem temps fins l’hora del nostre vol de tornada a Barcelona.

Estem molt agraïts d’haver tingut aquesta oportunitat en una ciutat tan bonica com Copenhaguen, hem creat nous vincles amb joves de diferents països i hem tingut l’oportunitat de viatjar i viure noves experiències.

Cliqueu sobre la imatge per veure la presentació.