Martí Muntané a la Mostra de Recerca Jove 2022

El dimecres 27 d’abril de 2022 l’alumne Martí Muntané va ser escollit pel Consorci d’Educació per participar a la XIV Mostra de Recerca Jove 2022, que es va celebrar a l’Auditori del Campus Poblenou de l’Universitat Pompeu Fabra. Així mateix va intervenir a la taula rodona “La recerca en l’àmbit social/científic”, tot presentant el seu Treball de Recerca “Anàlisi del discurs de l’extrema dreta”. Va tenir l’oportunitat d’exposar les motivacions que el van portar a escollir aquest tema i la tasca que va haver de fer per desenvolupar-lo i portar-lo a terme.