Intercanvi virtual Eramus+

El dia 6 de maig els ambaixadors del projecte Erasmus + Let’s Science Our School Enviroment ens vam reunir en un intercanvi virtual amb els països participants: Alemanya, Dinamarca, Portugal i Regne Unit. El temps estimat de la reunió va ser 4 hores, de 10 a 14h.

Al principi de la reunió els portaveus de cada centre es van presentar amb l’ajuda d’un vídeo.

Durant la trucada ens vam dividir en 5 comissions amb alumnes de diferents països. Les comissions eren les següents:

• LOGO: Els alumnes d’aquest grup tenien l’objectiu de decidir el logo oficial del projecte. Van pactar barrejar 3 idees diferents pel resultat final.
  • SURVEY: Els alumnes en aquest sector van analitzar els resultats d’una enquesta sobre medi ambient passada als alumnes de cada país per realitzar una gràfica de les seves respostes.
  • JOURNALISTS: Aquesta comissió és l’encarregada d’escriure els articles que es penjaran al blog i a les pàgines web de les escoles.
  • BLOG: A la comissió van discutir sobre com dissenyar el web que crearem per aquest projecte.
  • APP: En aquesta comissió es va pactar quin seria l’objectiu de l’app, que es el producte final d’aquest projecte.

Tot i les dificultats que ens va plantejar la COVID-19, vam aconseguir reunir-nos i tirar endavant amb aquest projecte. Estem molt agraïts de tenir aquesta gran oportunitat, i esperem que l’any que ve ens puguem reunir presencialment.