Felicitació alumnat distingit PAU 2021

La coordinadora de les PAU de Catalunya ens ha fet arribar aquest escrit. Aprofitem també per felicitar al nostre alumnat pel seu resultat a les PAU.

Benvolguda directora,

Em complau fer-vos saber que alumnat del vostre centre ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Per aquest motiu, us faig arribar la meva més cordial felicitació, que us agrairé traslladeu a tot l’equip docent del centre perquè un resultat d’excel•lència com aquest, sens dubte, reflecteix la dedicació i constància de tot un equip de professorat en el desenvolupament d’una tasca formativa duta a terme amb rigor i eficàcia, fins i tot quan les circumstàncies no són prou favorables com les que hem viscut aquests darrers anys.

Molt bon estiu!

La coordinadora de les PAU a Catalunya