eTwinning i el projecte Erasmus+

Aquest curs tornem a treballar amb la plataforma educativa europea eTwinning. Com a participants al projecte Erasmus+ “Lets’s Science our School Environment”, el nostre mitjà de treball i comunicació amb la resta de socis europeus serà aquesta plataforma.
L’alumnat dels diferents països socis, Portugal, Dinamarca, Regne Unit, Alemanya i Espanya, treballarà conjuntament temes sobre el canvi climàtic i com afecta directament el medi ambient. Durant els propers dies, l’alumnat que participa directament en el projecte rebrà instruccions per poder-se registrar a eTwinning i començar a tractar aquests temes que tenen un impacte tan directe a les nostres vides.
De moment la situació sanitària a Europa ens impedeix fer les mobilitats que teníem previstes, però tenim l’esperança de poder-les iniciar tan bon punt la situació millori. Això no ens impedeix encetar el nostre projecte amb il·lusió i amb la convicció d’estar incidint positivament en l’educació mediambiental del nostre jovent.