Engeguem el Programa Salut i Escola

Com cada any comença el programa Salut Escola al nostre institut. La infermera Eli Ferrer va passar ahir per presentar l’espai “Consulta Oberta”, on tot l’alumnat pot fer consultes de salut com ara alimentació, son, sexualitat entre altres.

Esperem que aquest servei us sigui d’utilitat. L’única diferència respecte a altres cursos és que s’oferira els dimecres de manera quinzenal.

L’Eli també col·laborarà en altres activitats a l’institut com ara realitzant tallers de relaxació o altres temes que siguin del vostre interès. Per a més informació, podeu consultar o descarregar-vos els documents següents:

TRÍPTIC FAMÍLIES TRÍPTIC ALUMNES PÓSTER