CONCURS DE DIBUIX: “DISSENYA EL LOGOTIP DE L’INSTITUT GOYA I DE L’AFA (Associació de famílies del Goya)

1.- OBJECTIU DE LA CONVOCATÒRIA

A- Disseny del logotip destinat a ser la imatge representativa de l’Institut Francisco de Goya,

B- Disseny del logotip destinat a ser la imatge representativa de l’AFA (Associació de famílies de l’Institut Francisco de Goya) basat en el de l’Institut.

2.- PARTICIPANTS

• Podrà participar qualsevol alumne que pertany a l’Institut Goya
  • Una sola proposta per alumne.
  • Dues imatges, la del logotip de l’Institut Goya i la variant per l’AFA basada en la primera proposta. En la primera es pot posar INS GOYA o INSTITUT GOYA (però pot no tenir lletres) i en la segona AFA GOYA O AFA INSTITUT GOYA.
  • Format: Dos DIN A5 si és en paper.
  • Tècnica lliure (retoladors, aquarel·les, …)
  • Les propostes DIGITALS hauran de ser enviades als correus electrònics: paula.puig@goya.cat o ester.grosche@goya.cat. Les propostes EN PAPER es lliuraran a la Rosa de la Biblioteca.

L’assumpte del missatge electrònic  haurà de ser: CONCURS LOGOTIP INS GOYA.

• La proposta anirà acompanyada del nom, cognoms i curs del participant, un mail i telèfon de contacte.
  • Les bases les trobareu a la pàgina web: www.goya.cat

3-PREMIS

• Hi haurà dos premis. Les persones guanyadores rebran 100 € per gastar-los en material plàstic o llibres en un establiment de proximitat. Es farà públic el veredicte al web i es farà difusió de l’obra guanyadora.

4- DATES: Termini presentació dels treballs: 13/3/2023

Bases Detallades del concurs