Batxillerat: Homenatge a les les víctimes del nazisme.

Alumnat de batxillerat del centre ha participat en l’acte d’Homenatge als espanyols deportats i morts a Mauthausen i
a totes les víctimes del nazisme d’Espanya. La trobada es va produir al parc de la Ciutadella de Barcelona, davant del monument commemoratiu. Hi van intervenir, en representació de l’institut, el professor Àlex Rigol, membre de l’Amical Mauthausen, i l’alumna Martina Mir de 1BB. Els també alumnes de 1BB, Mauro Donaire i Abril Cervantes van fer l’ofrena floral amb alumnes de l’Institut 4 Cantons”