Benvolgudes famílies,
El pròxim dijous 16 d’octubre, a les 19:00 h, esteu convidades a un acte anual molt especial i amè: l’assemblea anual de l’AFA.
Aquest dia es presenta, a totes les famílies de l’Institut, les funcions de l’AFA. Les famílies som responsables directes de l’educació de les nostres filles i fills, per aquest motiu, de forma conjunta, podem intervenir, col·laborar… amb el centre educatiu per tal de fer costat a aspectes relacionats amb l’educació, per exemple, amb les diverses Comissions creades.
Com més persones hi assitim i en formem part, millor!!! A més, al final de la sessió gaudireu d’un bonic aperitiu.
A continuació teniu l’ordre del dia de l’assemblea:
1. Benvinguda i presentació de les comissions de treball.
2. Servei d’informació juvenil a l’institut (dimarts a l’hora del pati del matí): presentació a càrrec d’Emma Vilalta Roca.
3. Informació de les activitats rellevants del curs 2024-2025.
4. Algunes idees per treballar el curs 2025-2026, especialment posada en comú de les millores en el servei de menjador i del servei de llibres amb Iddink.
5. Presentació i votació dels càrrecs de la junta.
6. Presentació i aprovació, si escau, dels comptes del curs 2024-2025.
7. Presentació i aprovació, si escau, del pressupost per al curs 2025-2026.
8. Torn obert de paraula.
És un bon moment per conèixer-nos i compartir idees.
Us hi esperem!

