Amical Mauthausen

Alumnat de 1r de batxillerat de l’institut Goya ha participat a la setena trobada d’alumnes contra el feixisme, en el marc de la Xarxa de Memòria i Prevenció del Feixisme de l’Amical de Mauthausen. L’acte, que té seu itinerant, s’ha celebrat aquest any a Sant Boi de Llobregat, on s’han aplegat instituts d’arreu del país i de la resta d’Europa. L’institut Goya hi participa des de fa anys. En l’edició d’enguany, presidida per autoritats dels ajuntaments adherits a la Xarxa, els nostres alumnes han exposat el projecte que porten a terme a la matèria d’Història del Món Contemporani.