Alumna del centre, Premi de Recerca Jove 2018

L’exalumna Marina Molowny Trenchs, del curs 2017-18, ha guanyat un dels Premis de Recerca Jove 2018 amb el treball de recerca Elementary School Students’ Participation and Motivation in CLIL and non-CLIL based Classrooms, tutoritzat per la professora Anna Cris Mora Figuera.

Aquests premis, convocats per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya, tenen l’objectiu de fomentar l’esperit científic entre el jovent mitjançant la recerca científica i l’elaboració d’un treball d’investigació.

La Marina ja va guanyar el Premi John McDowell convocat per l’APAC (Associació de Professorat d’Anglès de Catalunya) el curs passat, amb el mateix treball de recerca.

Tot l’institut volem felicitar la Marina per la bona feina feta! Enhorabona!!