Acreditació Erasmus + 2022-2027

El nostre institut ha rebut l’acreditació Erasmus+, la qual cosa ens permetrà durant el període 2022-2027 preparar i participar en projectes internacionals perquè el nostre alumnat desenvolupi les seves competències en un món global.

Pensem que és imprescindible que els i les nostres joves aprenguin a cooperar i col·laborar participant activament en projectes internacionals. Volem treballar perquè perdin la por a sortir de la seva zona de confort i mostrar-los els beneficis que aporta el treball en equip. Creiem que és molt important i enriquidor poder crear una xarxa de centres educatius amb altres països amb qui poder treballar i col·laborar. Observar les pràctiques educatives d’altres països, les seves polítiques educatives, la seva forma de veure des de les polítiques laborals fins a les mediambientals, ha de permetre el nostre alumnat obrir horitzons i augmentar el sentiment de pertinença a Europa.

Els nostres objectius principals són:

• Augmentar la inclusió social de l’alumnat socioeconòmicament més desfavorit.
  • Millorar l’aprenentatge d’idiomes tan de l’alumnat com del professorat.
  • Millorar la digitalització de les aules.
  • Crear una xarxa de centres i docents europeus que faciliti una col·laboració estable.
  • Millorar la metodologia i introduir pràctiques educatives innovadores.