2n eso: El barri Gòtic i els Gremis

El 3 de març de 2022 el curs de 2n d’ESO va fer una sortida relacionada amb el Treball Globalitzat i la temàtica que han estat treballant: el gòtic, els gremis i els oficis.

L’alumnat va gaudir d’una visita guiada a Sta Maria del Pi. A més, van fer una recerca d’elements arquitectònics als voltants de Santa Maria del Mar i una “cerca i captura” (fotogràfica) de carrers relacionats amb els oficis tradicionals al barri del Born.

Comentaris d’alumnes:

*El que més m’ha agradat han sigut les vistes des de dalt de tot del campanar. També ha estat molt guai que poguessim anar pels voltants de l’Església del Mar pel nostre compte.

*Personalment, el que més m’ha agradat de la sortida ha sigut quan hem hagut d’anar passejant pels carrers i la Catedral del Mar amb els grups de TG, fent fotos de tot el que ens demanava la fitxa i també conèixer més aquella zona.