2n eso: educational exhibition method

Cada trimestre, l’alumnat realitza projectes transversals utilitzant l’anglès com a llengua vehicular. En aquesta ocasió, han fet uns posters sobre problemes mediambientals que han compartit mitjançant l’anomenat  “educational exhibition method”. Una part de l’alumnat ha recorregut l’aula, on els posters estaven penjats com en una exposició. Davant de cadascun, s’han trobat els seus autors i autores, que n’han fet la presentació tot definint el problema, identificant-ne les causes i conseqüències i, finalment, proposant mesures per solucionar-los o, si més no, minimitzar-los. En acabat, els grups han canviat els papers. D’aquesta manera, tothom ha vist de prop la feina de la resta i, quan els ha tocat exposar, han tingut ocasió de repetir-ho diverses vegades, tot adquirint confiança a base de pràctica. 

A banda de la valoració del professor, l’alumnat s’ha autovaluat i coavaluat seguint dues rúbriques digitals: una per a l’avaluació del treball en grup i l’altra per l’avaluació individual.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>