2n eso: canelons medievals

L’ alumnat de 2n d’ESO ha elaborat a la matèria de Ciències Socials,  emmarcada en el Treball Globalitzat, una auca d’oficis medievals amb materials tan sorprenents com pasta de canelons i lassanya. Es van buscar imatges d’oficis medievals i informació dels gremis i el seu funcionament. Les imatges es traslladen a les oblies dels canelons gràcies al paper carbó (tot un descobriment d’una eina “màgica i medieval”) i la informació a les plaques de la lassanya, cada alumne feia una oblia i així en una col.laboració doble, primer per equips i després de tot el grup classe, han dut a terme aquests dos plafons de “canelons medievals”