2n d’eso al Triatló Escolar

El passat dijous 30, els alumnes de 2n ESO van participar al 32è Triatló Escolar de Barcelona organitzat per l’Institut Barcelona Esport i la Federació Catalana de Triatló. El triatló escolar és un esdeveniment que permet als nois i noies viure l’esforç que requereix la participació en una prova esportiva mentre es relacionen amb alumnat d’altres centres.

La modalitat de triatló consisteix a nedar 50 metres al mar, recórrer 2.000 metres amb bicicleta i fer 1.000 metres de cursa a peu. A més, per primer cop també hem participat a la “Laser Run”, una prova combinada de disparar amb una pistola Làser i córrer.

Tant l’alumnat com el professorat hem gaudit d’aquesta activitat i la valorem molt positivament. És la sisena  vegada que hi participem i segur que tornarem a fer-ho.

Per veure l’àlbum de fotografies clica AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *