2n de batxillerat va al teatre

L’alumnat de 2n de Batxillerat ha assistit a la representació de l’obra “Aigües encantades” al Teatre de Sant Andreu. D’aquesta manera, ha pogut aprofundir en el coneixement d’una de les dues lectures programades per aquest important curs, un text teatral de Joan Puig i Ferreter de principis de segle XX. L’adaptació teatral, representada per la companyia Teatre de Ponent, els ha ofert la possibilitat d’aprofundir en el fil argumental de la versió original de 1907, la lluita entre la modernitat contra les tradicions del passat que defugen i reneguen de qualsevol canvi que impliqui trencar amb els esquemes tradicionals.

Després de la representació s’ha portat a terme un molt enriquidor col·loqui en què el nostre alumnat ha fet qüestions i aportacions molt curioses a l’equip artístic de l’obra. Abans de marxar ha tignut l’ocasió de poder fer-se una fotografia amb alguns dels intèrprets.