Intercanvi amb Holanda

L’alumnat de 3r d’ESO de l’optativa Making friends around Europe han dut a terme un intercanvi cultural amb Holanda durant el 2n trimestre d’aquest curs 2019-2020.
Durant el primer trimestre, l’alumnat de l’optativa va estar fent activitats dedicades a potenciar la seva competència lingüística oral en llengua anglesa. A principis del segon trimestre, quan ja s’havíen fixat les dates de l’intercamvi, ens vam centrar en preparar com seria la visita dels alumnes holandesos.  Vam dissenyar activitats i vam preparar la ruta turística per a cada dia. Vam preparar un programa d’activitats culturals i també la seva visita al nostre institut.
Un mes més tard, i amb l’amenaça d’una pandèmia que encara no coneixíem, vam volar cap a Naaldwijk, Holanda, on ens esperava una setmana d’activitats: rutes en bicicleta, passejos en barca, visites a Delft, Rotterdam i Amsterdam.
Ha estat una experiència increïble, tant per l’alumnat i les seves famílies, com pel professorat que els vam acompanyar.
Podeu veure’n les fotos prement aquest ENLLAÇ