MOBILITAT A BARCELONA. ERASMUS+ LET’S SCIENCE

Aquesta setmana hem rebut a la nostra ciutat els nostres socis europeus dels instituts Marienschule Opladen (Alemanya), Ordrup Gymnasium (Dinamarca), Afonso Lopes Vieira (Portugal) i Frances Bardsley Academy (Gran Bretanya). El nostre projecte comú “Let’s Science our School Environment” està ja en la seva recta final, i durant aquesta setmana d’activitats es centrarem en com l’aigua, la seva potabilitat, la seva manca, o les grans superfícies marines, afecten la nostra vida.

Els nostres estudiants, junt amb els seus companys internacionals, han visitat l’EDAR del Prat del Llobregat. La visita ha estat molt interessant i s’han pogut fer a la idea de com funciona una depuradora i com d’important és la seva funció a l’hora de preservar el medi ambient. També han pogut passejar pels carrers i platges de Sitges, veient com és de diferent el mar Mediterrani de l’Oceà Atlàntic. En la mateixa línia, han assistit a un taller a l’Institut de les Ciències de Mar “Fishing for litter in the mediterranean sea”, i han vist el front marítim i les platges de Barcelona.

Durant el temps lliure, hem aprofitat per fer d’amfitrions i guies de la nostra ciutat, i els hem mostrat tresors arquitectònics del modernisme com la Sagrada Família i el Parc Güell, així com la part més antiga i emblemàtica de la ciutat: el Barri Gòtic i les Rambles.

Pel que fa al nostre projecte, hem pogut provar l’app per primera vegada, i hem traduït a tots els idiomes dels socis europeus els reptes sobre sostenibilitat i vida saludable que planteja l’aplicació.

La propera trobada ja serà la última… Ens veiem de nou a Londres!

LINK PRESENTACIÓ