Treball de Recerca premiat per l’Institut Francès de Barcelona

Elsa Vaquier, alumna de 2n de Batxillerat, ha estat premiada per l’Institut Francès de Barcelona pel seu treball de recerca “Contre le plastique”.

El passat 1 de juliol va tenir lloc a l’Institut Francès de Barcelona la final del concurs Treballs de Recerca en Francès. Elsa Vaquier va ser l’única finalista de la província de Tarragona i s’ha endut el tercer premi amb el seu treball escrit totalment en francès “Contre le plastique” dirigit per la professora Mercè Piñas.

Contre le plastique analitza la utilització del plàstic a la nostra societat. Per dur a terme la seva recerca va organitzar en una estació d’esquí una Jornada de recollida de plàstics i de sensibilització al perill que suposa l’ús abusiu d’aquest material.

Entrevistes per formar part de l’equip de SIEI

Suport intensiu escolarització inclusiva (SIEI)

Convoquem entrevistes per professionals (perfil psicopedagogia) que vulguin formar part de la SIEI del centre pel curs 2020-21. Les persones interessades podran enviar el seu currículum a l’adreça oficial del centre fins demà, dia 2 de juliol a les 15h.
Les entrevistes es duran a terme el divendres 3 de juliol de forma virtual (s’enviarà convocatòria horària i enllaç de forma individual).

Calendari general matrícula 2020-21. ESO i BATX

Calendari general matrícula 2020-21

07 – juliol – 2020: hem afegit informació sobre

• Matrícula a 1r de Batx – Instruccions: alumnat que ha fet 4t d’ESO al centre el curs 2019-20.
  • Matrícula a 1r o 2n de Batx – Instruccions: alumnat que ha fet la preinscripció i que surt en les llistes d’assignació definitiva.

BATXILLERAT 07-07-2020: publicació llistats definitius preinscripció Batxillerat

ESO 07-07-2020: publicació oferta definitiva places ESO i publicació llistats definitius

28 – juny – 2020: hem afegit informació sobre:

• matrícula a 4t ESO (itinerari específic per anar a cicles formatius) – InstruccionsAlumnat que ha fet 3r d’ESO al centre
  • matrícula a 4t ESO (itinerari general) – InstruccionsAlumnat que ha fet 3r d’ESO al centre
  • matrícula a 2n de Batx – InstruccionsAlumnat que ha fet 1r de Batx al centre.

22 – juny – 2020: trobareu informació sobre:

• Matrícula a 2n ESO – InstruccionsAlumnat que ha fet r d’ESO al centre
  • Matrícula a 3r ESO InstruccionsAlumnat que ha fet 2n d’ESO al centre

Global Scholars a 1r d’ESO

Els alumnes de 1rESO de l’optativa d’anglès Global Scholars han elaborat una presentació sobre la contaminació causada pels plàstics a Reus. Durant l’estat d’alarma han trobat la manera de reflexionar sobre aquesta problemàtica i han preparat aquest últim projecte de curs del programa Global Scholars.

Resolució de concessió de beques a l’estudi de caràcter general.

27-05-2020:  Propostes d’atorgament i/o desestimació d’ajuts per a alumnat amb necessitat específica amb suport educatiu. Curs 2019-2020

Termini de reclamacions: 10 dies des de la comunicació als usuaris (s’ha previst l’enviament de correus als becaris).

17-04-2020: Resolució de concessió de beques a l’estudi de caràcter general. Curs 2019-2020

• Termini de reclamacions: Fins 22 de maig de 2020, inclòs.
  • Per iniciar una reclamació envieu un correu electrònic a: e3006678@xtec.cat