Projecte Làmpada

Els alumnes de segon d’ESO, a la matèria de Tecnologia, hem elaborat una làmpada! Se’ls va plantejar un problema quotidià i, gràcies a la realització de tots els passos del procés tecnològic, van poder solucionar aquesta necessitat amb un producte final.

Després de realitzar el procés d’investigació i la cerca d’idees, van poder fer la tria de la seva idea. Seguidament van elaborar el disseny i el pla de treball. A partir d’aquest moment, van començar a construir la làmpada. Primer, van elaborar el circuit elèctric, on van haver de connectar diversos elements elèctrics. Després, van construir l’estructura de la làmpada amb el filferro d’alumini i les alicates. Per acabar, van folrar l’estructura de la làmpada amb paper pinotxo.

En finalitzar el projecte, els alumnes van fer una autoavaluació i una reflexió final del taller. D’altra banda, es va fer una exposició de totes les làmpades a l’entrada de l’institut.